Direktesendt kurs

Den nye digitale arbeidshverdagen

Lederrådene du trenger for å mestre en hybrid arbeidshverdag

Samfunnet åpner opp igjen og arbeidstakere på hjemmekontor vender tilbake til arbeidsplassen. I løpet av koronatiden har vi blitt nødt til å tilegne oss nye vaner og digitale løsninger for daglig drift og samarbeid. Men hva bør vi egentlig ta med oss videre, og hva sier vi takk og farvel til når vi vender tilbake til kontoret?  

Direktesendt kurs

Finnes også i abonnement:
Ledelse
Flere avholdelser for samme kurs:
16.09.21 12:00

Course Rating

0/5

Dette lærer du:

  • Hva mener toppledere vil skje i tiden fremover - mål og prioriteringer
  • Nye hybridløsninger - hvordan knytte digitalt og fysisk arbeid sammen?
  • Hvilke faktorer som bør hensyntas ved valg av teknologiske løsninger
  • Hvordan du kan bruke digitale møter og ulike plattformer parallelt i en optimal hybridløsning

Les mer

I dette kurset får du konkrete tips og råd om hva du bør hensynta når du skal ta viktige valg for deg og dine medarbeidere i en ny digital arbeidshverdag post korona. Du får innsikt i hva både forskning og norske toppledere sier om hvordan den nye hverdagen kan bli, hva som er optimale hybride løsninger og hvordan du som leder bør gå frem når du skal ta dem i bruk. 

Product Program

Program

Praktisk informasjon

Hvem passer dette for?

For deg som er leder med personalansvar

Etterutdanningstimer

Ingen etterutdanningstimer for regnskapsfører og revisor

Product instructors

Kursholdere

Stein D.  Wesenberg

Stein D. Wesenberg

Stein D. Wesenberg er en erfaren kurs- og foredragsholder innen temaer knyttet til ledelse, motivasjon, organisasjonsutvikling, kultur og kommunikasjon.

Les mer om Stein D.